İlaç icmeye korkuyorum

0

Soru

İyi günler.uzun zamandır panik atak ve anksiyete sorunum var.(gittiğim doktor söylemişti).ilac vermişti(cipralex ve redepra). Ayrıca bende ilaç içme fobiside var.agri kesici de dahil bütün ilaçların prospektusunu saatlerce okuyup, yan etkilerinden dolayı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor