Hissizleşme

0

Soru

Hocam Merhabalar Bende aşırı derecede kendime ve çevreye karşı aşırı derecede yabancılaşma dediğimiz Derealizasyon var yaklaşık 8 aydır yaşamaktayım doktora gittiğimde kaygı bozukluğu demişti bu Derealizasyonun bir tedavisi Yok mu beni çok rahatsız ediyor

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor