Madde kullanımı

0

Soru

Hocam merhaba oğlum 27.02 .2019 çarşamba günü hastaneden taburcu oldu.madde kullandığı için bipolar tedavisi gördü.8 kere EKT aldı.eve dönünce son kez esrar kullanıp birdaha içmeyeceğini söylüyor.bu konuda esrarın zararsız hatta faydalı masum olduğunu ısr

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor