Panik bozukluk

0

Soru

Merhabalar doktor bey bende agorofobili panik bozuklugu anksiyete var . Bir kac yildir paxil 20 mg kullaniyorum gayet iyiydim disari cikabiliyrdm.gecen yil carpinti terleme hzlsizlik le kardiyolaga gittim kendisi ayriyeten dahiliyeci 3 ay once yptirdgm ka

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor