Rexapin 10 mg Mide Bulantısı ve Bırakma İsteği

0

Soru

Hocam merhabalar hayırlı çalışmalar, 5 yıla aşkın "rexapin 10 mg" kullanmaktayım.. 2 yıl kullanım da bende mide bulantısı baş gösterdi sırf bu yüzden işimi yapamaz duruma geldim.. psikologuma bu durum bahsettiğim de ise kullanmış oldugun ilaç ömür boyu ku

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor