Psikiyatri

0

Soru

Devlet hastanesinde psikiyatriye gittim dehb ve kaygo bozukluğu teşhisi konuldu sınav dönemindeyim ilaçları kullanamadım şimdi iyiyim ilerde ehliyet alırken sicilime işler mi sıkıntı çıkartır mı bir de tıp okumak istiyorum bu yönden bir problem çıkartır m

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor