özsaygı dusuklugu ve toplum fobisi

0

Soru

Öncelikle merhaba Sıtkı bey.18 yasindayim ve kendime olan ozsaygim cok dusuk toplumdan uzaklasmaya başladım.Topluma katılmaya karşı bi önyargı yada fobim oluştu sanki. Onun yaninda çoğu zaman insanları kırarım nezaketsiz gozukurum diye haklarimi savunamiy

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor