İlaç kullanımı

0

Soru

Oğlum 2007 kasım doğumlu DEHB tanısı kondu 3 yıldır tedavi görüyor takıntıları var ve mutsuz bugün doktoru ZEDPREX 20 mg şurup yazdı internetten araştırdım çocuklar kullanmamalı diyor fikrinizi almak istedim içim hiç rahat değil

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor