PSİKİYATRİ

0

Soru

iyi akşamlar.19 yaşındayım 2017 ağustostan beri okb tedavisi görüyorum .duloxx 60 mg sabah akşam olmak üzere 2 defa kullanıyorum.1 hafta önce kontürolümde iyi olduğumu söyledim,doktorum 1 e düştü kendimi gayet hissediyorum fakat baş ağrılarım oluyor.Dokto

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor