Bipolar İlaç Tedavisi

0

Soru

Merhaba, Serhat bey. Ben bipolar hastasıyım. 20 yaşında bir manik atak geçirdim. 20 gün hastanede kaldıktan sonra taburcu oldum. Yaklaşık 7 yıldır düzenli olarak Lithuril 300 mg kullanıyorum. (Sabah 2 tane, akşam 2 tane). 7 yıldır hiç bir atak geçirmedim.

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor