Paxil ve ankisiyete bozukluğu

0

Soru

Hocam merhaba 2014 yılından beri panik atakla başladı depresyon dediler ankisiyete bozukluğu dediler paxil kullandım 20mg daha sonra40mg 6 ay kadar daha sonra 30 20 derken 20de 8 ay daha kulkandım ama endişelerim tam geçmemiştiki bir depresyon daha 4 ay 4

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor