Rexapin 2.5 mg

0

Soru

Hocam merhabalar ben rexapin 2.5 mg kullanıyordum 1.5 aydan beri geçen hafta bırakma karar aldım ve gün aşırı yaptım 1 gün kullandım 1 gün kullanmadım 5 gün önce de tamamen bıraktım ama bulantım ve uyuyamama gibi problemlerim cıktı şimdiden teşekkürler

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor