Bipolar/Borderline

0

Soru

Merhaba.22 yaşında hukuk son sınıf öğrencisi kızıma bipolar teşhisi konmuştu 7 yıl önce.Borderline da dendi rahatsızlığına.Birkaç kez intihar girişimi oldu.Önceleri lustral kullandi.şimdi uzun bir zamandır prozac kullanıyor.Yanında ek olarak pharmaton ve

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor