F32 depresif nöbet

0

Soru

Slm hocam benim eşim 12 ýildir f 32 depresif nöbet tanisi konuldu ama bi turlu doktora getiremiyorum en son 6 ay önce ikna ettim getirdim dr f 20 şizofren tanısı koydu rahatsızlığı illerlemiş dedi 2 ay önce evi terk etti geri getiremiyorum ben vasillik da

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor