Konversif nöbet

0

Soru

Merhaba kardeşimde 4.5ayda bir bayılma durumu görüldü dr getirdiğimizde mr.eeg gibi testler yapıldı bir şey çıkmadı o anki halini gören hemşire konversif nöbet dedi nöroloji dr da nörolojik bir durum değil yinede uyku eeg si çekilebilir dedi ama tek bu çe

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor