Eşimle sorunlar

0

Soru

Hocam eşimle çok tartışıyor ve gereksiz inatlaşma yaşıyoruz.istediklerini yapmam için baskı yapıyor.ya da hakaret ediyor.ya da sebepsiz bir durumda intikam almak için saygısız davranıyor. Zaten genel olarak mutsuz.anneye bağımlı ve sorunlu.artik yanından

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor