Kaygı-endişe

0

Soru

merhaba,ben 20 yaşındayım hep utangaç biriydim ama son 3 yıldır(yaşadığım bir olaydan sonra özellikle)insanlarla göz teması kuramaz oldum,bir şey anlatırken arkadaşlarım tam odaklanamıyorum,günlük hayatta sanki herkez beni izliyormuş hissine kapılıyorum.b

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor