Bipolar ilaçları ömür boyu içiliyor mu ?

0

Soru

Hocam bana 2012 yılında bipolar teşhisi kondu üniversitenin ilk senesinde rahatsızlanıp mani geçirdim hastanede yattım daha önce iki kez depresif dönemler oldu ama lise yıllarında majör depresyon denildi bipolar okup olmadığını anlamadılar ve üniversiteye

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor