2 yıl sorunsuz kullanılan ilacı değiştirmek

0

Soru

Hocam iyi günler; eşime 2 yıl önce Obsesif Kompulsif Bozukluk teşhisi konuldu. yaklaşık 2 yıl kadar bir ilaç kullandı ve takıntıları atlattı. ilacı azaltma aşamasında 200mg'dan 40mg a kadar düştük ve bir sıkıntımız yoktu. taşınma nedeniyle doktor değişikl

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor