depresif nobet

0

Soru

merhaba hocam, doktora gittigimde yasadigimin depresyon oldugunu söyledi. ilac raporuna baktigimda teshis adi kisminda bipolar depresyon( f32-34)(f38-39), tani kisminda ise hafif depresif nobet yaziyor . bipolar bozukluga baktigimda benim sikayetlerim o s

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor