depresif nobet

0

Soru

merhaba ilac raparunda teshis adi kisminda bipolar depresyon (F32-34)(F38-39) yaziyor tani kisminda ise hafif depresif nobet yaziyor. bu kisi belirtileri daha agir olan bipolar bozukluk hastasi midir

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor