epilepsi öfke kontrolü

0

Soru

Merhaba, 5 yaşımda epilepsi tanısı konuldu. şuan 26 yaşındayım. Bu zamana kadar epilepsiye dair herhangi nöbet tarzı bir şey hiç geçirmedim. sadece öfkelerimi kontrol altına almakta güçlk çekiyorum. olaylara çok fazla duygusal yaklaşıyorum. ağlıyorum. her

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor