ŞİZOFRENİYE BENZER DURUMUN NEDENİ NE OLABİLİR?

0

Soru

Dokzuncu sınıfdayken sınıftan birisi bana zorbalık yapıyordu kötü davranıyordu eziyet ediyordu.10 geçtiğimde şizofreniye benzer belirtiler göstermiştim.Herkes ve sevdiğim kız devamlı beni takip ediyor sanıyordum.Mesela ben sokakta yürürken balkonda bakan

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor