Ajiitasyon

0

Soru

Merhaba hocam.28 yaşındayım 4 yıldır organik olmayan psikotik bozukluk tanım var aslında daha kesin değilde şizofreni ya da şizoaffektif deniyor.3 ay önce depresyondan hastahaneye yattım.cipralex düşük dozda verilmeye başlandı 2 gün sonra şiddetli bir şek

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor