İlacın yan etkileri

0

Soru

Pskiyatri doktorum bana paxil yazdı bir hafta yarım kullanmamı istedi bir haftadır kullanıyorum ve baş dönmesi, çarpıntı, huzursuzluk hali ve elimde ve ayağımda sinir sıkışması hali kısacası bir haftam berbattı .İlacı bırakmalı mıyım? yarım mı kullanmaya

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor