Anksiyetede gebelik?

0

Soru

Selamün aleyküm Baise hanım,uzun yıllardır yab hastasıyım.32 yaşında,ikiz çocuk annesiyim.cipralex 20 kullanıyorum.2018 Ocak ayında da 25 seanslık hipnoterapi+terapi ye başladım.tekrar gebelik istiyorum,ama ilaçsız yaşayamam diye düşünüyorum.ne önerirsini

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor