Ergenlik sorunları

0

Soru

Mehmet bey merhaba..17 yaşında bir oğlum var...ergenliği çok bunalımlı yaşıyor..Ergenlere de tedavi uyguluyor musunuz?onunla çok zor bir süreçteyiz.Babasıyla ayrıyız..benim başedemediğim ve yönetemediğim bir kaostayız.Ben annesiyim.cevabınızı merakla bekl

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor