Anksiyete ve depresyon

0

Soru

Merhaba doktor bey ben yaklaşık 3 yıldır efexor kullanıyorum panik atak ve klostrofobim var ve depresyon geçmişim ve tik bozukluğumda var yaklaşık 3 haftadır nefes almakta zorluk sürekli ağlama hissi ve Yok olmak istiyorum doktorum bana xanax başladı ama

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor