anksiyete bozukluğu

0

Soru

hocam merhaba ben 29 yaşında bir bayanım 9 yıldır anksiyete panik atak hastasıyım ilk cipralex kullandım 2 yıl bıraktım sonra 9 ay geçti tekrar nüksetti paxil 20 mg kullandım 8 ay kadar.gebelik nedeniyle bıraktım 5 yıl içmedim sonra tekrar nüksetti 6 ay p

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor