Panik Atak - Cipralex Kullanımı

0

Soru

Merhaba hocam, Ben panik atak hastasıyım. 10 yıl kadar önce teşhis koyulmuştu. Yanlış hatırlamıyorsam 4-5 ay Atarax kullandıktan sonra hastalığı kontrol altına almayı öğrendim ve ilaç kullanmayı bıraktım. Son dönemde yoğun iş temposu, stres vs. derken tek

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor