bipolar ve depresyon ilacım

0

Soru

manikdepresyon hastasıyım 13 senedir.düzenli ilaç kullanmadım ortalama 3 yılda bir atak geçirdmi.depakin kullanıyorum şu anda düzenli olarak.sabah akşam bi adet.deprosyon görmüş olcak ki bolu toplum sağlığındaki dr um abilify verdi.5 mg lık kullandım saba

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor