Kaygı,dikkat eksikliği, tansiyon

0

Soru

Merhaba hocam 19 yaşındayım dikkat eksikliğim için birkaç haftadır concerta kullanıyorum. Concerta içtikten 6 saat sonra nabzım 140 tansiyonum 14-9,5 oluyor ve bu beni çok rahatsız ediyor Concerta zamanla bünyem alışır mı yoksa hep böyle devam eder mi Böy

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor