İlaç kullanırken hamile kalma

0

Soru

Hocam iyi günler diliyorum,uzun yılardır okb ve anksiyeten dolağı anafranil 75 lik kullanıyorum, geçen ay 50 mg olarak kullanmaya başladım ve artık bırakmak istiyorum ve bebek düşünyorum artık,sorum kullanırken hamile kalırsam bebeğe zararı olurmu tabi be

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor