Cipralex 20 mg

0

Soru

Hocam 2 yıldır cipralex 20 mg kullaniyordum.1 ay öncesi birden bıraktım.( As)hastasiyim kilo yaptı.ve geceleri uykuda titreme ve çarpıntı aniden uyanma kabus görme gibi olaylar yaşıyorum,gunboyuda elektrik çarpıyor gibi oluyorum kafamı tutamıyorum.ve ben

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor