Anksiyete bozuklugu

0

Soru

Merhaba 1 ay önce depresyon baslangici ve anksiyete tanısı koyuldu.1 ay lodux 30mg kullandım bu sürede bi kaç kez kaygı yaşadım ama uzun sürmedi iç sıkıntılarım geçti.fakat doktor dozunu 60mg yaptı.bu yükseltme gereklimi..bu şikayetleri yasayan (hatta ben

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor