ilaç kullanımın zararı

0

Soru

merhaba hocam, paxil kullanıyorum 2 aydır,uzun dönem bu ilacı kullanmanın biyolojik olarak bir zararı olur mu diğer organlara vs,teşekkür ederim şimdiden

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor