Kaygı bozukluğu

0

Soru

İbrahim bey ben cipralex 20 mg alıyorum akşamları zestat 15 mg alıyorum kendimi mutsuz hissediyorum yaş 38 erkek hastayım. Önceden ilaçlar cinsel yanetkiler nedenle bıraktım efexor ve prozac kullandım hocam erektil disfonksiyon yapmayan ne kullanabilirim.

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor