Kaygı bozukluğu

0

Soru

Hocam iyi günler ben 37 yaşındayım Behçet hastalığı ve sjgron sendromu ve kalp damar hastalığının var iki yıldır Behçet hastalığı bağlı çok şiddetli geçiyormuş hatta gözümde görme kaybı var çok ilaç aliyorum herşeyi takıntı yapıyor çok stresli ve düşüncel

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor