Doz aşımını aştım

0

Soru

Merhaba ben yaklaşık 3 yıldır concerta kullanıyorum. Ve şuan 36 mg kullanıyorum ve ara ara kendimi olduemr6dysuncesi geluyor. Yaşamak istemiyorum. Concerta 36 mg gunde 6 tane aldim sizce birsry olur mu. Kendime zarar vermek istiyorum cunku kalp at isim co

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor