Rexapin bırakınca

0

Soru

Hocam iyi günler.25 yaşında bir kızım.3 senedir anksiyete tedavisi gördüm rexapin 2.5 mg kullandım.ilacı bıraktıktan sonra uyuyamamaya basladım gözümü kapatıyorum ama mümkün değil dalamıyorum.bi de bu uykusuzluğa tekrarlanan kelime ve düşünceler eklendi.i

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor