Panik atak ve okb

0

Soru

Hocam ben 28 yaşındayım panik atak ve okb ( kendimden korkma kendini öldürme korkusu) yaşıyorum 2 aydır. Yaklaşık 1 aydır paxera 40mg ve aripa 5mg kullanıyorum faydalı olurmu bu ilaçlar bana birde terapiye gidiyorum doktorum emdr yöntemini uygulamak isted

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor