Glokom-lustral

0

Soru

Merhaba Göz tansiyonum 20-21 seviyelerinde , lustral kullanmaya başlayacağım. Glokom şüphesi olduğu için başlamam sakıncalı olur mu? Birde şu sorumu da cevaplarsanız çok sevinirim. devlet üniversitesinde tıp fak okumaktayım. Gülhane tıp fakültesine yatay

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor