ciddi kaygı bozukluğum var ne yapmalıyım?

0

Soru

Merhaba. Ben 21 yaşında öğrenciyim. 3 yıl önce TSSB ve depresyon için tedavi görmeye başladım. İlk olarak sulınex verildi.1 ay kullandım. bu süreçte narkolepsi ve dikkat dağınıklığı gelişti. sulinexden sonra prozac, modiwake , desyrel ve modiodal kullanma

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor