Neden iyileşmiyorum?

0

Soru

Antidepresan 7 aydır kullanıyorum.Ama buna rağmen ağlıyorum, sürekli gelecek hakkında karamsarım.İntihar düşüncelerim var.Değersiz hissediyorum.Bir de aşırı uyuyorum.

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor