bu konudaki gorusleriniz nedir?

0

Soru

Merhaba dr bey. Ben sosyal fobim oldugu icin cok uzun sure yapayalniz ve eve kapali yasadim. Tedaviye yeni baslamistim, tasindik, devam etmedim yarim kaldi. 21 yasindayim. Ortaokul 2'den beri boyleyim. Okulda hicbir sey yapmadan ve konusmadan butun gun ot

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor