Kendimi kötü hissediyorum

0

Soru

Merhaba. 19 yaşındayım. Çok yakın tanıdıklarım dışında hiç kimseyle konuşmak istemiyorum, resmen herkesten kaçıyorum. Ortamlarda muhabbet açamıyorum rahat değil. Artık bu durumdan çok rahatsız olmaya başladım. Bunun sorunu ne olabilir ne yapmalıyım?

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor