Kaçınma ve kaygı

0

Soru

Merhabalar, hipoglisemim olduğu için daha önceleri dışarıda bayıldığım oldu. bu da bende kaygı yarattı, şimdi dışarı bile çıkmak istemiyorum. bir yere gideceğim zaman çok heyecanlanıyorum. birkaç sene önce psikiyatristle görüşmüştüm ve bana lustral yazmış

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor