obsesif bozukluk

0

Soru

Merhaba doktor bey.Ben 22 yaşındayım. üniversite mezunuyum fakat işsizim.İş bulamadım. Çalışmadığım için kendimi çok değersiz hissediyorum. Ablam ve abim çalışıyorlar. Asla kıskançlık değil ama kendimi tuhaf hissediyorum. Sanki hiçbir işe yaramıyormuşum g

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor