doğum sonrası depresyon

0

Soru

Mrb murat bey,Ben ikiz bebek annesiyim ve çocuklarım 6aylik oldu.uyku düzensizliğim ve gerginliği m başladı. B12 ve kan değerlerim normal çıkmasına rağmen problem yaşıyorum. Bu dönemde ilaç kullanabilirmiyim?Emzirme döneminin geçmesini mi beklemem gerekiy

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor