Panik atak mı hipertansiyon mu

0

Soru

Hocam paxil 20 mg kullanıyorum.yaklasik 7 yıldır hic birakmadim.Panik atak hastasiydim ama son 2-3 yildir hic atak gecirmedim.Son 2 aydir hipertansiyonum var ve teshis konuldu.Altinda yatan hic bir somut bulgu bulunamadi.tansiyon surekli 15-9 seyrinde.tan

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor